אתר שיווקי בעברית ובאנגלית
האתגר: הקמת אתר מידע שיווקי ורשמי לתנועת הקרן הקיימת לישראל בעברית ובאנגלית המתאים למגוון רחב של קהלי יעד ומעוצב ברוח הארגון ומטרותיו. הקק"ל בארגון שעוסק במגוון תחומים: ייעור וסביבה, מים ושיקום נחלים, התיישבות ופריצת דרכים, חינוך ונוער, תיירות ופעילות ביערות ובפארקים, ומחקר ופיתוח. פיונט גאה על כך שהיא מלווה את הנוכחות הדיגיטלית של הקרן הקיימת לישראל מזה עשור, וממשיכה לסייע בפיתוחים ואתרים נוספים כל העת.
הפתרון שיושם: לאחר תהליך אפיון ומחקר על המשתמשים וקהלי היעד, נעשה עיצוב ופיתוח של אתר דינאמי ונגיש על גבי מערכת SiteVision מבית פיונט, המציג עושר גדול של תכנים ופעילויות קבוצת פיונט משיכה לעדכון ולשדרג את האתרים של קק"ל כל הזמן ומקימה עבורם אתרים ייעודיים כגון אתר לתערוכת אקספו מילאנו (http://expo.kkl.org.il/) שהוקם במיוחד לתערוכת אקספו והציג לגולשים בינלאומיים מידע רב ומגוון אודות הקרן הקיימת לישראל ופועלה.
http://www.kkl.org.il/ :כתובת האתר
מכתב הערכה