"עיצוב הוא לא רק איך זה נראה ומרגיש.

עיצוב זה איך זה עובד" – סטיב ג'ובס

 

קבוצת פיונט באמצעות חטיבת העיצוב והמיתוג ה"סדנא" בהובלת רוני אפשטין, ארכיטקט מידע ומעצב מהמובילים בארץ, מתמחה באפיון ועיצוב ממשקים ש"עובדים" עבור:

  • אתרי אינטרנט
  • מערכות מידע אישי מקוונות
  • שירותים מקוונים
  • אפליקציות אינטרנט וסלולר – עיצוב אפליקציות באנדרואיד ו-iOS
  • תהליכים מקוונים
  • תקשורת אלקטרונית - ניוזלטרים, עלוני מידע, דיוורים, מועדוני לקוחות
  • סרטונים ומצגות כחלק מתהליך מיתוג או תכנית דיגיטל אסטרטגית.
  • מיתוג – ebrand באונליין

בעבודת הצוות באות לידי ביטוי כ-20 שנות נסיון ועיצוב ממשקים לגופים מהמובילים בארץ – חברת חשמל, בית החולים רמב"ם, איילון ביטוח, עיריית רמת גן, idigital, budget, הבורסה לניירות ערך ועוד רבים אחרים ממגוון תחומים מהשוק הפרטי והציבורי.

מתודולוגיה מוכחת שמשיגה תוצאות

המתודולוגיה שפותחה על ידי צוות הסדנא, ומאפשרת לנו לבצע ביעילות את שלב האפיון והעיצוב, כדי שאתם תקבלו אתר ש"עובד" ומשיג את המטרות העסקיות שלכם. המתודולוגיה כוללת את השלבים הבאים:

  • לימוד המערכת התפעולית

  • תכנון הקשר בין המשתמש למערכת התפעולית

  • ביצוע ניסויים מעמיקים לבדיקת התכנון שבוצע

  • אפיון וכתיבה של הוראות למשתמש המופיעות בתוך הממשק

  • עיצוב גרפי לממשק על יד צוות העיצוב המוכשר והמנוסה שלנו, ברמה חזותית מאד גבוהה, תואמת לסטנדרטים בינלאומיים עכשוויים, ברוח המותג או תכנון האתר.

 

 

לפני הכל - מיתוג באינטרנט eBrand

בסדנת המותגים ebrand של קבוצת פיונט אנו מתחמים בבניית המותג באינטרנט על מנת להשיג את התוצאות העסקיות הרצויות.
תהליך המיתוג כולל סדנאות, מחקרי שוק, פתרונות באמצעות חשיבה עסקית ואסטרטגית, אפיון פרופיל לקוח, פיתוח אפליקציות, חשיבה טכנולוגית מתקדמת, התאמה ל-Google, קריאטיב ועיצוב.

מתודולוגיה של מיתוג

מכיוון שלמיתוג יש השלכות עסקיות, מדובר בתהליך שצריך להיעשות בצורה מקצועית ומתודית. המיתוג מהווה את הבסיס שעל בסיסו מבצע צוות הסדנא את העיצוב ((UI של האתר, מערכת וכד'
על בסיס ניסיון של מאות פרויקטים שנעשו בעבר, פותחה בפיונט מתודולוגיה ייעודית וסדורה לתהליכי מיתוג שכוללת את השלבים הבאים:

  • מחקר ופיתוח – הכרת הלקוח והמותג, חקירת התחום, המתחרים, הלקוחות וקהלי היעד, ואת זירת האינטרנט של המותג בכדי לקבוע את פוטנציאל האינטרנט של המותג

  • הבנה – הסקת תובנות ומסקנות והכנת מסמך מסכם להצגת הקונספט הרעיוני והעיצובי לאתר החדש

  • תובנה – פירוט כיצד הקונספט הרעיוני עיצובי עונה למטרות העסקיות השיווקיות של הפרויקט

  • טקטיקה – התייחסות מפורטת של הקונספט שגובש כמענה ליעדים של האתר החדש: עיצוב, מפת אתר, שיתוף תכנים, פעילויות אינטראקטיביות, אופטימיזציה במנועי חיפוש.

  • מודל – הכנת אב טיפוס לאתר החדש והצגתו למקבלי החלטות בהנהלת המותג

  • יישום – פיתוח אב הטיפוס למודל סופי המלווה במסמך מסכם כולל הנחיות לביצוע: אפיון UI לעמודים מרכזיים, קיט עיצובי לאתר, קבצי PSD, קבצי HTML וחיתוכים והנחיות לצוות הטכנולוגי.

פרויקטים נבחרים מפיונט טכנולוגיות

לכל הפרויקטים