Dynamics 365 לניהול טכנאי שטח


היכולת לפתור בעיות שירות בפעם הראשונה, בכל פעם


Dynamics 365 לניהול טכנאי שטח -מערכת ניהול טכנאי השטח תאפשר לך לספק ללקוחותיך חוויות שירות ותמיכה יוצאות דופן, גם כשמדובר בטכנאי שטח המצויים רחוק ממשאבי הארגון.
באמצעות Dynamics 365 לניהול טכנאי שטח תוכל להעביר בקלות ובפשטות את המשאב הנכון, בזמן הנכון, למקום הנכון ולספק לטכנאים ואנשי שירות בשטח את כל הכלים שיאפשרו להם לפתור את הבעיה כבר בפעם הראשונה

 

צפה בדמו המדגים כיצד יכולה מערכת ניהול טכנאי השטח של מיקרוסופט - Dynamics 365 לניהול טכנאי שטח להפוך למרכז רווח פרואקטיבי המנצל את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם לפתרון מהיר וחלק של בעיות.

 

לפתור בעיות
בשטח כבר
בפעם הראשונה

  • After

    ספק שירות פרואקטיבי

    קבל את היכולת לחזות ולאבחן מראש תקלות אפשריות והודות לכך לספק שירות מונע, חסכוני ויעיל מאי פעם, עוד לפני שהלקוחות שלך הבחינו בתקלה

    למדו עוד

  • After

    ניתוב חכם של משאבים

    ספק שירות יוצא מגדר הרגיל על ידי אופטימיזציה של המשאבים העומדים לרשותך ושימוש בטכניקות מתקדמות לפתרון בעיות על בסיס מאגרי ידע חכמים ושימוש בכלי אינטליגנציה מלאכותית ומציאות מדומה.

    למדו עוד

  • After

    הבטח תיקון מלא כבר בפעם הראשונה

    על ידי מתן הכלים והידע המתאים ביותר לטכנאים בשטח תוכל לסייע להם לתקן כל בעיה כבר בפעם הראשונה עד לסיומה המוחלט. הודות לכך תגביר את המקצוענות שלך בעיני הלקוחות ותבטיח את שביעות רצונם ונאמנותם לשנים רבות.

    למדו עוד

    לפניך סליידר צילומים של אתרי אינטרנט שבנינו

    הפעל ניווט בסליידר עם חיצי מקלדת
    Before
    .

מתעניינים בשירותים שיש לנו להציע?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר
שם פרטי
שם משפחה
שם חברה
טלפון
אימייל

ספק שירות פרואקטיבי:

מנע שיחות שירות – על ידי שימוש מתקדם בסנסורים ובטכנולוגית IoT, ניתן לבצע אבחון מרחוק של מצב בריאות המערכות בשטח, לזהות תקלות עוד בשלב ההתהוות שלהן ולייצר תחזוקת מנע המונעת תקלות חמורות בהרבה.

הפוך למרכז רווח – שנה את המיקוד העסקי של מחלקת השירות שלך והפוך ממרכז הוצאות למרכז רווח. זאת על ידי מעבר ממודל שירות המאופיין בריאקטיביות לקריאות שירות לפעולות שירות המבוססות על נתוני סנסורי IoT המאפשרים לתכנן ולתזמן כל פעולת שירות מראש בזמן הנוח לך.

מבט של 360 מעלות על נכסי הלקוח – על ידי שימוש במערכת Dynamics 365 Supply Chain Management ביחד עם מערכת ניהול טכנאי השטח תוכל לקבל בפשטות ובקלות תמונה מקיפה על כל נכסי הלקוח הכלולים בשירות, לדעת איזה SLA הוגדר לכל אחד מהם והודות לכך, להצליח לספק שירות שלא רק עונה על הציפיות, אלא עולה עליהן.

ספק חוויית שירות סיסטמטית – על ידי שימוש במערכות אוטומטיות לביצוע תזכורות פרואקטיביות ללקוח הן באופן קולי והן על ידי טקסט, תוכל להבטיח שכל קריאת שירות אכן תצא אל הפועל ותמנע מפחי נפש מיותרים.

קבל תובנות אודות חווית הלקוח – על ידי במערכת Dynamics 365 Customer Voice. תוכל לשלוח באופן אוטומטי סקרים קוליים ללקוחות אחרי כל פעילות שירות. הודות לשימוש במערכות של אינטליגנציה מלאכותית – AI וטכנולוגיית IoT הכלולות במערכת, תוכל לקבל התראות חכמות ולייצר הוראות עבודה יעילות וחסכוניות.
.

הפוך את מערך השירות שלך בשטח לפרואקטיבי


צפה בדמו המדגים כיצד יכולה מערכת ניהול טכנאי השטח של מיקרוסופט - Dynamics 365 Field Service להפוך למרכז רווח פרואקטיבי המנצל את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם לפתרון מהיר וחלק של בעיות.

ניתוב חכם של משאבים


נתב את הטכנאי המתאים ביותר – הודות לשימוש המתקדם במערכות AI תוכל לקבל המלצות לשיבוץ הטכנאי המתאים ביותר לבעיה הרלוונטית. המערכת מאפשרת לבצע ניתוב זה באופן אוטומטי לגמרי או באופן חצי אוטומטי בהתאם לצורך.

תיעדוף שקוף ואוטומטי בעומס שיחות – השילוב בין מערך ניהול טכנאי השטח למערכת השירות Dynamics 365 Service מאפשר להנות מהיכולות של שתי המערכות יחדיו ולייצר תהליך עבודה מאוחד ושקוף גם במצבי עומס ותוך ניצול מיטבי של משאבי המערכת לצמצום העלויות.

הקצאת משאבים פשוטה ויעילה יותר – יכולת הקצאת המשאבים הרלוונטיים לכל תקלה נעשית בפשטות ממש ברמה של Drug&Drop על גבי לוח התכנון והמפה האינטראקטיבית הכלולים במערכת.

מערכת לשיבוצים אוטומטיים – על ידי שימוש במערכת חכמה ומתקדמת לשיבוץ משאבים הכוללת אופטימיזציה אוטומטית, ניתן לצמצם למינימום את זמני הנסיעות של הטכנאים ולמקסם את התפוקה של כל אחד מהם, תוך מתן מענה לעיכובים, ביטולים או אירועים דחופים.

ניהול מדויק של חוזי ונכסי הלקוח – הודות ליכולת לשלב נתונים באופן שקוף לחלוטין ממערכות ה- Dynamics 365 Finance ו- Dynamics 365 Supply Chain Management , ניתן להבטיח סנכרון מלא של הטכנאים בשטח עם נתוני אמת מעודכנים הנוגעים ללקוחות ומבטיחים שיקבלו שירות רק לחלקים הכלולים בחוזה השירות.

הבטח תיקון מלא כבר בפעם הראשונה


ספק לטכנאים מידע מוכוון הקשר – על ידי שימוש ב- Dynamics 365 Guide וכלי מציאות מדומה כגון HoloLens תוכל לספק לטכנאים בשטח הדרכה של צעד אחר צעד לאבחון ופתרון של כל בעיה אותה הם נדרשים לפתור.

ספק לטכנאים גב של מומחים – אפשר לטכנאים שלך להתייעץ בפשטות ובקלות עם מומחים רלוונטיים לפתרון בעיות בזמן אמיתי תוך שימוש במערכת מתקדמת לעזרה מרחוק - Dynamics 365 Remote Assist.

אפליקציית מובייל לשירות בשטח – תאפשר לטכנאי לבצע מעקב בזמן אמיתי אחר כל פעילויות השירות כולל גישה ב- offline לשיבוצים, הוראות עבודה, הנכסים הרלוונטיים וסנסורים של IoT.

העצם את יכולות הטכנאים בשטח – על ידי מתן כלים מתקדמים לצילום תמונות, וידיאו, הערות קוליות, משקפי מציאות מדומה ויכולות נוספות הכלולות באפליקציית המובייל לטכנאי שטח.

היעזר ב-BOT's לאוטומציה – אפשר לטכנאים לקבל תשובות מהירות ומדויקות על ידי שימשו בבוטים שינחו אותם בפעולות שגרתיות הנוגעות למוצרים או מידע על הלקוח.

העתיד כבר כאן

מערכת ניהול טכנאי שטח של מיקרוסופט - Dynamics 365 Service Field מאפשרת לחבר את טכנאי השטח של עם Azure IoT , Machine Learning, ושילוב של טכנולוגיות מציאות מדומה


סיפורי הצלחה של לקוחות

סיפור הצלחה Siemens

כיצד הצליחה Siemens לייעל ללא הכר את תחזוקת המשאיות שלה הודות ל Dynamics 365 Service Field וטכנולוגיית המציאות המדומה המתקדמת השלובה ב- HoloLens

לקריאה
סיפור הצלחה SAGA

כיצד הצליחה הוצאת הספרים SAGE להטמיע מערכת ניהול מכירות בזמן אפסי ולהקפיץ את הביצועים של צוות המכירות

לקריאה
סיפור הצלחה Pandora

כיצד הצליחה רשת חנויות התכשיטים הבינלאומית - Pandora להפיק ממערכת ה- Dynamics 365  אמת ארגונית אחת שאפשרה לשנות את חוויית הצריכה, לייעל תהליכים עסקיים, לאפשר לצוותי השטח לחסוך למעלה מחודשיים של עבודה מייגעת ולהפוך לאחד מהארגונים העסקיים המצליחים בעולם:

לקריאה
סיפור הצלחה ארגון הבריאות הגדול ביותר בניו-יורק

כיצד הצליח ארגון הבריאות הגדול ביותר בניו-יורק לשדרג מקצה לקצה את תהליכי ליווי המטופלים בעזרת Dynamics 365 customer service

לקריאה

החבילות שאנו מציעים

  • Dynamics 365 Remote Assist

  • Dynamics 365 Field Service

מתעניינים בשירותים שיש לנו להציע?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר
שם פרטי
שם משפחה
שם חברה
טלפון
אימייל