ספק שירות פרואקטיבי:
מנע שיחות שירות – על ידי שימוש מתקדם בסנסורים ובטכנולוגית IoT, ניתן לבצע אבחון מרחוק של מצב בריאות המערכות בשטח, לזהות תקלות עוד בשלב ההתהוות שלהן ולייצר תחזוקת מנע המונעת תקלות חמורות בהרבה.
הפוך למרכז רווח – שנה את המיקוד העסקי של מחלקת השירות שלך והפוך ממרכז הוצאות למרכז רווח. זאת על ידי מעבר ממודל שירות המאופיין בריאקטיביות לקריאות שירות לפעולות שירות המבוססות על נתוני סנסורי IoT המאפשרים לתכנן ולתזמן כל פעולת שירות מראש בזמן הנוח לך.
מבט של 360 מעלות על נכסי הלקוח – על ידי שימוש במערכת Dynamics 365 Supply Chain Management ביחד עם מערכת ניהול טכנאי השטח תוכל לקבל בפשטות ובקלות תמונה מקיפה על כל נכסי הלקוח הכלולים בשירות, לדעת איזה SLA הוגדר לכל אחד מהם והודות לכך, להצליח לספק שירות שלא רק עונה על הציפיות, אלא עולה עליהן.
ספק חוויית שירות סיסטמטית – על ידי שימוש במערכות אוטומטיות לביצוע תזכורות פרואקטיביות ללקוח הן באופן קולי והן על ידי טקסט, תוכל להבטיח שכל קריאת שירות אכן תצא אל הפועל ותמנע מפחי נפש מיותרים.
קבל תובנות אודות חווית הלקוח – על ידי במערכת Dynamics 365 Customer Voice. תוכל לשלוח באופן אוטומטי סקרים קוליים ללקוחות אחרי כל פעילות שירות. הודות לשימוש במערכות של אינטליגנציה מלאכותית – AI וטכנולוגיית IoT הכלולות במערכת, תוכל לקבל התראות חכמות ולייצר הוראות עבודה יעילות וחסכוניות.
.