מיצוי עוצמת הרשתות החברתיות
הופכים ליד קר לליד חם - מערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales מאפשרת להגדיל בצורה ניכרת את שיעורי התגובה של לידים קרים, הודות ליכולותיה המתקדמות לאתר קשרים מקבילים עם לקוחות, ספקים או גורמים שעמם כבר יש לנו קשר. שימוש מתקדם בחיבור המערכת לרשתות חברתיות ומאגרי המידע של הארגון, תאפשר לזהות גורמים פוטנציאלים היכולים לסייע בקידום הליד ולהפוך את העבודה של אנשי המכירות לפשוטה וחלקה יותר.
פרופילים מדויקים של לקוחות – האינטגרציה המושלמת של מערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales ל- LinkedIn Sales Navigator מאפשרת לאתר הפניות וקישורים למגוון גורמים היכולים לסייע לנו בפתיחת הדלת והפיכת תהליך המכירה לחלק וחם יותר.
אתה לא יכול למכור למי שלא יכול לקנות - קבל מפת מקבלי החלטות עם ניתוח מדויק של מערכת הקשרים של כל מקבל החלטות שנמצאים איתו בקשר, על סמך ניתוח קשריו ברשת החברתית ואינטנסיביות הקשר שלו עם כל אחד מהם. כך תוכל לדעת בדיוק מי הם האנשים שבאמת מקבלים את החלטות הקנייה בארגון.
בסס החלטות על עובדות לא הנחות - קבל את נקודת המבט האמיתית של הלקוח על ידי שילוב נתוני הלקוחות עם תובנות העולות מסקרים של Customer Voice המהווה חלק בלתי נפרד ממערכת ניהול המכירות של מיקרוסופט Dynamics 365 for sales .