ניתוב חכם של פניות הלקוח – מערכת שירות הלקוחות – Dynamics 365 customer service מאפשרת להפנות באופן אוטומטי את פניית הלקוח לאנשים הרלוונטיים בהתאם לאופי הבעיה ולכישורים המאפיינים אותם. הודות לכך נמנעים מצבים של הגעת הלקוח לנציג לא מתאים ונחסך זמן בסגירת כל קריאה.
מדידה מתמדת של הפידבקים מהלקוחות – הודות לשימוש במערכת Dynamics 365 customer Voice הכלולה במערכת שירות הלקוחות, ניתן לייצר סקרים ולנתח את התובנות העולות מהם תוך מתן פידבקים רלוונטיים ללקוחות וחיזוק מערכת היחסים עמם.
עבור משירות ריאקטיבי לשירות פרואקטיבי – על ידי שילוב של טכנולוגיית IoT במערכות הלקוח הנתמכות על ידך, תוכל לקבל התראות על שינוי במצב "הבריאות" של חלקים שונים במערכת ובהתאם ליצור קשר עם הלקוח על מנת לספק טיפול מקדים ומונע שיחסוך את הצורך בטיפול מורכב ויקר יותר בהמשך. כל זאת, כחלק בלתי נפרד ממערכת שירות הלקוחות.